iletişim

renkmutfagi@hotmail.com

takip edin

26 Ağustos 2011 Cuma

Tavuklu Mantarlı Tortilla

Migros Sanal Marketi sıkça kullanıyorum. Ufak tefek hatalar dışında oldukça memnunum. İzmire 5m magaza actıklarından beri çok çeşitli markalar ve ürünlerde oldukça çeşitlilik var. Sebze ve meyveler çok taze. Lezzetli. İyi tarım uygulaması oldukça hoş. Bir de şu naylon poşet uygulamasından bir çıkabilse....


Migrostan aldığım güzel bir ürün var. Lavalia marka Tortilla ekmeği, yani lavaş. Hep taze ve lezzetli ve de muhafazalı ambalajında.. Özellikle bu tarif için tavsiye edebileceğim bir marka.


Neyse konuyu değiştirmeden, Geçtiğimiz hafta evde yaptığım lezzetli bir ikrama geçelim.
İlk Önce sevgili Öz'ümde yedim. O yufkayla yapmıştı ve nefis olmuştu.Ben lavaşla denedim ve tavukla mantarı soteleyerek bir iç hazırladım. Soğanı da sumak ile harmanlayıp garnitür olarak yanında kullandım.

2-3 Tavuk Göğsü
1 Paket Mantar
3 Diş Sarımsak
3-4 Sivri Biber (tercihe göre acı)
Baharat tercihe bağlı
ben karabiber az kekik ve kırmızı toz biber kullandım.

Tavukları ayrı bir yerde soteleyin.
Mantarı,biber, sarımsak ve baharatla çok yüksek ateşte, suyunu salmayacak şekilde yine ayrı bir yerde soteleyin. Dipnot:Mantar yüksek ateşte suyunu salmadan kavrulunca çok daha lezzetli oluyor.

Yeterince piştiklerinde her ikisini de birarada karıştırın. Hazırladığımız bu iç malzemeyi, lavaşların içinde yeteri miktarda kullanıp rulo yapın. Fırın tepsisine sıraladığınız bu ruloların üzerine yumurta sarısı sürüp isteğe göre az çörek otuyla süsleyip 180 derece fırında 15-20 dk. pişirin.

Dereotu ve sumakla harmanlanmış soğan harika bir servis şekli diyebilirim. Ve de bir kişiye 2 tane kafi geliyor:)

Afiyets..
Es..

2 yorum: