iletişim

renkmutfagi@hotmail.com

takip edin

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Dostlarla keyifli saatler

guzel bir gun
Yaklaşık 1.5 yıldır oturduğum sokaktaki komşularımla nihayet tanışmış olmak beni öylesine mutlu etti ki, öncelikle budan bahsedeyim. Evet uzun bir süreç olmasına rağmen tanışmanın bir türlü kısmet olmadığı ama geç olsa da biraraya gelebildiğim sevgili komşularımla yaklaşık 1 ay önce benim bahçemde toplandık..İlk Önce sevgili Gül'ün evinde tanıma fırsatı bulmuştum herkesi. Bizim Hatice ablanın izni, Can'ın huysuzlukları derken ben de evimde ağırlama şansı bulabildim kendilerini. Onlar için günler öncesinden kafamda oluşturduğum menü, elbetteki en sevilen tariflerden başkası değildi:) Yani İsmoşumun harika donutları (tuzlu esra versiyonu), benim o kalorili cheesepastam, meşhur kısırım, yine İsmoşumun kakaolu bisküvileri ve benim zencefilli kurabiyelerim. Aa bir de tabi unutmadan çikolata toplarım...
Sevgili Çimen hanım, Sevgili Gözde (fotoğrafta yok maalesef:( ), Sevgili Gamze, Sevgili Dilek, Sevgili Gül ve Sevgili Özge... Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim nazik ziyaretleri için ve herkesi tanımaktan dolayı sonsuz mutluyum. Daha da güzel günlerde bir arada olmak dileğiyle..


15 gün kadar önce de benim güzel dostum Sinem'in ziyaretime geliceğini öğrenince, en sevdiği cheesepasta'nın limonlusunu yaptım kendilerine:) Pek sever güzelim benim. Bilgeye de Kısır... cevizli havuçlu kek ve donutlar da vardı menüde..Bilge'nin ziyaretini de aynı güne denk getirdik ki,eski günlerdeki gibi yine birarada olup güzel vakitler geçirdik. Sinem'in istediğimden erken ayrılması iyi olmadı tabi, daha akşam yemeği vardı:).. En kısa sürede karşıya geliyoruz Sineeeem!!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder