iletişim

renkmutfagi@hotmail.com

takip edin

16 Mart 2011 Çarşamba

Kadınlar Sağdan Erkekler Soldan

Kitabı internette üyesi olduğum bir siteden sipariş ederken aklımdan ben ne yapıyorum diye geçti. Bir taraftan mizahi düşündüm.
Kadın erkek ilişkilerindeki kadını aşağılayan taraftan nefret ederim çünkü. Yok erkek duygusuzmuş yok kadın duygularıyla yaşarmış. Nedir canım bu, tüm insanlar duygularıyla yaşarlar. Sevgilisinden ayrılıp yıllarca ağlayan erkekleri de kadınları da tanıyorum. Bizzat dostlarım. Veya alışverişi benden daha çok seven erkek de tanıyorum. Dır dır yapan, çok kıskanan ve hatta saçmalama derecesinde duygusallığa bağlayan erkekleri de..Ama sayın Aşkım Kapışmak iyi bir ilişki uzmanı ve bilimsel olarak anlatmış genellemeyi..
Belki de ben kendimi o genellenen kadınlar arasında çoğu zaman görmüyorum ama o genellenen erkekler dışında da çok erkek var bildiğim. Keyifle okudum satırları ve mizahi anlatımları.. Çoğu zaman güldüm içten bir şekilde, kendimi yakın hissettiğim konularda. Kısacası en çok satanlar arasındaki bu kitabı alıp okuyun derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder